poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Papryka faszerowana.. kaszą!

Moja przyjaciółka, która gościła u mnie niedawno od jakiegoś czasu nie je mięsa. Dla niej zrobiłam paprykę faszerowaną kaszą. Sama byłam zaskoczona osiągniętym rezultatem.
Dzielę się z Wami tym przepisem nie tylko dlatego, że i Wy możecie mieć gościa, który nie je mięsa. Ta faszerowana kaszą papryka to dość smakowita alternatywa dla dań z mięsem. Jest smaczna, syta i możecie wykazać się podczas jej przygotowania fantazją, bowiem do kaszy można dodać wiele innych dodatków. Ja tym razem dodałam cebulę i niewielką ilość czosnku oraz pomidory. 


Składniki

kasza jaglana
3 papryki
pomidory bez skórki
cebula
czosnek




Ugotuj kaszę. Umyj paprykę, przekrój ją na pół i wysusz środek. Rozłóż paprykę na blaszce. Na niewielkiej ilości oleju podsmaż drobno pokrojoną cebulę i czosnek, dodaj ugotowaną kaszę. Chwilę gotuj ciągle mieszając. Dodaj pomidory, przypraw solą oraz ostrą papryką. Możesz dodać też odrobinę soi.
Kiedy kasza będzie gotowa włóż ją do wcześniej przygotowanej papryki. Zapiekaj w piekarniku aż papryka będzie miękka. Na wierzch możesz położyć ser (kozi, pleśniowy - wg upodobań)


Smacznego!



1 komentarz:

  1. o tak pamiętam ten smak:-) lubię kasze przygotowaną w dowolny sposób. To było bardzo miłe zaskoczenie dla mojego wybrednego podniebienia:-) dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń